5.1.14

Kerja pertama di hari Ahad

Haii,

Kalau selama ni hari Ahad bukan main pemalas nak update blog dan aku tahu korang-korang yang cuti hari ni pun tak bukak blog kan, yelah hari untuk keluarga. Tapi aku akan update blog memandangkan aku kerja hari ni huhuhu..

Oklah kerja hari Ahad ni rasa macam Isnin saja (yolah sangat hehe). Tapi bagus jugak kerja n sekolah Ahad ni takdelah mata aku ni sakit dok nengok bebudak tu ngadap je tv seharian, hehe..Takpe nak nengok rancangan Melodi sempat lagi sebab masa tu tengah rehat lunch kat umah hehehe..

Oklah disebabkan hari ni hari Ahad makanya nengok entry yang ringan jelah yea.

Repeat gambar dari Instagram, breakfast aku pada pagi ni;

 2 set (belah 2) burger telur & mayonis dan salad, roti kentang dan biskut oat
Ada air masak dan air panas tea o jugak


Haha, satu set burger dah selamat dalam perut, yang lain nanti dulu k. Buat kerja dulu then nanti-nanti boleh makan lagi..

Selamat berhujung minggu untuk warga KL dan mereka-mereka yang tak terlibat dengan kerja di hari Ahad ini..:)










1 comment:

  1. Assalamualaikum,
    First day kerja hari Ahad.....
    Masih rasa keliru...rasa pelik dan macam2....
    Saya kerja, anak2 sekolah tapi suami cuti Ahad....

    Masuk ofis cam tak tahu nak mula.....
    Byk rupanya yg berurusan ngan syarikat kami cuti ari ni.....
    Habis saya nak buat apa?

    Yg paling seronok, hari ni nak dtg kerja Jalan Raya macam saya sorang je punya.....
    Lenggang tak de kereta...
    Tu je yang baiknya!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...