3.7.12

Video kahwin Irma Hasmie dan suaminya

Aku tak tau nak cakap macamana. Tapi biarlah berulangkali nengok pun gambar kahwin Irma Hasmie dan suaminya aku tetap tak jemu. Dan kali ni aku nak letak jugak video pra kawin dan masa pernikahan diaorang. Aku rasa inilah antara majlis perkahwinan artis yang aku rasa seronok nak nengok berulangkali..Macam dalam filem dan rasa tenang sangat...:)



5 comments:

  1. best kan...ni barulah semenya menutup aurat...tak perlu nak dedah sana sini kan...
    tapi memang touching la...ishhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...