29.3.13

Bila rajin sangat



Ni tengahari semalam masak, rajin ko masak paprik ayam lagi tu, tapi simple je pun lauk aku ni.. Tapi bertambah-tambah jugak la makan sekeluarga..:) 



Ni petangnya pulak, buat triffle, entah kenapa dengan cuaca yang panas terik buat diri rasa nak makan yang sejuk-sejuk je..So rajinkanlah diri buat, kalau nak beli mana ada orang jual benda alah ni kan..Lega, lega bila dapat makan, sejuk dan nyaman je kat tekak...:)

13 comments:

  1. sedap2 belaka.. pastu teringin kat triffle tu..yum yum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dekat kita dah bagi rasa triffle tu.

      Delete
  2. Laparnya tgk makanan.. Huhu...

    ReplyDelete
  3. saya suka triffle..masuk tekak rasa sejuk ja...adoi..seksa nih...haahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kita pun suka lagi pulak cuaca kebelakangan ni panas je kan..

      Delete
  4. wahh sedapnya paprikk! nak jugak..terliur dah ni..hee

    ReplyDelete
  5. wah...bestnya ... Rajin betul ni.

    ReplyDelete
  6. rajin ibu mengandung.. kwn zara ke yg dlm tu kak?

    ReplyDelete
  7. rajin betul ko masak kan udet?.. respek la kat ko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala time rajin bolehlah, cuba time tak rajin, hehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...