4.6.12

Mata la mata......

Oh mengantuknya di hari Isnin ni, dan suasana kat ofis pun cam suram dan sunyi sepi gitu. Tak memberangsangkan langung untuk bekerja dengan penuh semangat, huhu. Dan aku sendiri macam hilang mood nak buat segala-galanya. Ni pun aku up satu entry dengan harapan boleh la segarkan mata ni semula.

pakcik, makcik dan anak sedara

Cuba feel anak 3, hmmm not bad, hehe. Insyaallah andai dimurahkan rezeki satu hari nanti..Amin.

7 comments:

  1. Sama ler kat ofis nie pon suram je...semua seronok bercuti...huhu

    ReplyDelete
  2. La...samalah kite. Pasif je nie!

    ReplyDelete
  3. opis sunyi kita pulak boring..
    bila ramai macam2 perangai pulak
    kena hadap..ye tak??

    ReplyDelete
  4. kecik2 dah jadi makcik pakcik..:)
    insyaallah amin untuk baby yang ke3..:)

    ReplyDelete
  5. semalam isnin Queen segar bugar je sbb cuti... hehehehe

    ReplyDelete
  6. samalah macam mak dara.. mood dah kelaut juga huhu

    ReplyDelete
  7. walau takde mood rutin harian tetap kena buat..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...