1.1.13

Baby dah bergerak?

Alhamdulillah Tuhan masih lagi beri peluang untuk bernafas di tahun 2013 ini. Sebelum pukul 12 tengah malam tadi aku dah pun terlelap dulu. Hari ini umpama hari-hari biasa saja sebab aku pun bekerja yang beza cumalah tahun saja.

Ok, takdelah nak cerita apa cumanya dari semalam aku macam dapat rasakan ada pergerakan dalam perut. Hmm, mungkinkah dah mula rasa pergerakan baby? Tapi takdelah gerakan yang kerap atau ketara, tapi adalah sekali dua gitu. Ikutkan kandungan aku sekarang dah 16-17 minggu.

Merujuk kepada keratan entry ini;

Sumber

Uhh, mungkin dalam seminggu dua nanti baru dapat rasa pergerakan yang lebih jelas kot..:) Dan bermula hari ini juga aku dah mula pakai baju pregnant, yeay..Untuk semua baju kurung, selamat tinggal yea buat sementara ni.

Haraplah urusan persekolahan anak-anak untuk hari esok berjalan lancar..Amin.

4 comments:

  1. wah bestnya...saya kedua2 anak pun rasa gerakan pada 17 minggu..
    selamat tahun baru bt huda n famili

    ReplyDelete
  2. Wah! Dah mula pakai baju pregnant. Akak masih pakai seluar yang biasa akak pakai. Hari tu masa hantar Abid orientasi sekolah darjah 1 jumpa kawan lama, dia tak percaya kata akak pregnant, tp dah rasa gemuk dari biasa ni....huhu.

    ReplyDelete
  3. bestnya huda... dah rasa bby gerak mmg saat yg ditunggu oleh ibu2 yg pregnant kan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...