18.1.13

Mood ke laut | Rezeki

Aku bukannya manusia sempurna yang pasti melakukan kesilapan samaada dengan sengaja ataupun tidak. Pastinya perkara yang dah berlaku biarkan berlalu..Hari-hari aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk diri dan pastinya untuk orang lain.

Mood merundum sikit hari ni. Cuba untuk fikir positif dan pandang ke depan. Selera nak makan pun takde. Tapi sedikit terubat dapat ini dari member ofis;

Dukong ke Langsat? | Terima Kasih atas rezeki..

6 comments:

  1. kalau kulitnya tebal, duku tu.. kat johot je ada. tgh musim ke??

    ReplyDelete
  2. Ini dukong Huda. Kakak sampai kembung perut makan ini hari ahad lepas. Sekarang tempat kita kan tengah musim. Kalau di Benut tu sepanjang jalan ada org jual.

    ReplyDelete
  3. macam mana pun buah tu sedap..

    ReplyDelete
  4. Mengidam ya? Dokong lebih sedap dari langsat...

    ReplyDelete
  5. dah musim dokong pulak... alhamdulillah rezki...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...