16.1.13

Wordless Wednesday...Lipstik


Aku lebih suka lipstik dari compact powder. Kalau tak pakai lipstik rasa macam lain. By the way jenama yang aku beli pun biasa-biasa je dan di dalam kemampuan. Takde yang mahal pun. Tapi kalau ada rezeki terlebih tak salah kalau nak beli yg mahal ye tak? Mostly warna lipstik aku ni lebih kurang je, macam kaler natural umpama macam "ni pakai lipstik ke tak?" Kalau mrhubby pulak cakap, "Baik takyah beli lipstik.." Hehehe...

Yang pasti aku memang tak boleh pakai lipstik jenama Avon. Sebab alergik dan bibir akan jadi bengkak tak tentu pasal. Nak buat macamana kan?

So korang??? Pakai lipstik tak? Eh kata wordless ni dah 3 perenggan dah...


Darul Takzim seri dengan Kelantan 1-1 malam tadi, okeh aku puas hati..:)


10 comments:

  1. saya lak kalau tak pakai lipstik tak apa, sejak mengandung anak kedua aritu mmg jarang pakai lipstik entah kenapa rsa taknak je... bedak pakailah.. lipstik mmg kena beli yg tertentu, sya pun pernah bengkak n mengelupas bibir sebab pakai yang tak sesuai..

    ReplyDelete
  2. xsuke pakai lipstik sbb rs bibir jd juih.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Teringat zaman remaja dulu ada lipstik kaler oren hehehehe...

    ReplyDelete
  4. saya plg suke eyeliner.. pdhal pki spec, bkn nmpk sgt..hihi

    ReplyDelete
  5. Compact powder kakak pakai, lipstick pun kakak pakai. Sekadar tak mahu kelihatan pucat itu je Huda...

    ReplyDelete
  6. sy x pakai lipstik.. x berapa suka.. tp make sure kena ader lip balm.. klu x bibir kering.. so far setia dgn lipbalm nivea tuh.. x mahal pun.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Kak Azie pun memang lipstick tu wajib ada. Jenama pun terhad cuma Avon dan MacFactor saja. Hat lain tak terfikir nak tukar lagi.

    ReplyDelete
  8. Kak Nurul kadang2 je pki lipstick....

    ReplyDelete
  9. izan baru try collagen lipstick d'herbs tu huda sbb bibir kering...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...