31.3.11

Aku pun tak tau apa benda alah ni




Salam,

Kalau korang perasan, beberapa blog lately ni ada citer pasal imej ni..

Korang g baca kat blog beautifulnara, blog hamzah, blog kancil biru pun ada..memula aku ingat ni memang serius la..sungguh, aku memang ingat serius..kebanyakannya kata mungkin virus..hmm..

Dan tengahari tadi aku baca paper metro, selak punya selak, pun aku terjumpa imej tu jugak serupa la macam yang aku baca dalam blog-blog tu semua..hmmm..

Aku fikir ni mungkin part of gimik je kot..yelah mana tau ada kaitan dengan AF ke kan? Manalah tau kan? Dan kalau bukan ada kaitan dengan AF sekalipun, mungkin ada kaitan dengan Harian Metro  ke?.Mungkin la kottt....

So, kita tunggu jelah apakah cerita di sebalik imej ni semua..Dan yang pastinya aku sendiri pun tak tau...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...