25.3.11

Zara faham keadaan

Salam,

Aku bersyukur sebab dalam keadaan hidup yang makin mencabar dan serba tekanan ini, kita kena saling memahami dan saling bekerjasama..Eh, barang bukan murah sekarang, semua mahal-mahal belaka, mau tak pedih hidup? Kalau kaya takper la jugak ek..

Lagi-lagi la yang ada anak kecik termasuklah baby..Ha, dah nak kena fikir beli botol free BPA pulak ye tak? Kalau tak, breastfeed je la eh..lagi bagus..:) Sana sini duit..Pening fikir..

Tapi kan, di saat-saat macam ginilah, ada insan yang baik lagi memahami keadaan yang berlaku..Thanks a lot to her..

Sapa? 
 
Dia dah takmo pakai pampers lagi..:) Bestnya..tapi kan, bukanlah tak pakai terus. Dia hanya mau pakai waktu malam time nak tido je. Pampers yang aku beli tu umpama tak bergerak je..Sukanya aku..hehehe..

Baguslah dia dah takmo pakai pampers, tapi jenuh gaklah nak melayan karenah dia yang sikit-sikit nak masuk bilik air nak buang air..penat lor...Tapi takper, sacrifice..Yang bagusnya setiap kali dia nak membuang air tu, dia akan bagitau kita..so, takderlah nak terbocor sana sini kan.

Tapi, aku pun dah bagitau dia jugak, kalau nak tido malam, kena pakai pampers eh..Leganya hati aku..Kalau la dia boleh control waktu malam tak pakai pampers pun lagi bagus..:)

Terima kasih ye anak ibu..

*Kalau beli cloth diapers LUNATOTS tu ok jugak eh..buat pakai waktu malam je, boleh basuh, mahal waktu nak beli je, lepas tu dah jimat, kan..*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...