21.10.14

Cari sumber sahih | JDT kalah 4-3 jer..

Jujurnya aku tak suka orang yang suka forward gambar atau pun berita yang tak sahih kat media social ni..(esp fb la). Sebelum nak forward please siasat dulu dari sumber yang sahih. Mostly kalau aku terima apa je berita yang mencurigakan aku terus check kat twitter atau mana-mana suratkhabar online (biasanya mstar atau berita harian). So please la, pada sesiapa yang nak share do check yea jangan main sebarangan share takut boleh menimbulkan fitnah kalau tak betul.

Ok hari ni aku rasa ngantuk dan macam penat la pulak (asal bos takde mesti nak ngantuk, cuba kalau bos ada, hehe). At least malam tadi aku dapat tido lena walaupun JDT kalah dengan Felda United, tapi kalah melawan, insya allah Sabtu ni boleh menang hehe..Baik 4-3, kalau 4-1 mau nangis aku huhu..JDT please do the best ya, korang kena menang Sabtu ni, kalau menang dan masuk ke final tu dah dikira hadiah perkahwinan untuk TMJ tau (TMJ nikah Jumaat ni)...So make sure menang tau!

Bijak sangat kan dia ni?

Tolonglah budak kecik sorang ni, makin la panjang akal..Geram pun iye jugak. Ni aksi petang semalam memang spontan dia buat depan aku dan mrhubby. Dia ingat dia stuntman ke apa, tak padan kecik hehe..

Tiap hari aku memang nak balik awal sebab tak sabar nak jumpa budak kecik ni tau, hilang stress bila jumpa dia, puas dapat gomol-gomol dan dengki dia haha...Tapi dia bukan makan saman pun, lagi ditegah lagi dia buat...






3 comments:

  1. Jom Huda kita jeling-jeling luar istana Jumaat ni hihi...

    Kakak yg tak pernah jumpa pun geram tengok keletah Aisyah ni apa lagi ibunya:)

    ReplyDelete
  2. Dah suka memanjat nih..jaga 2 la..macam2 benda di panjat nya nanti...

    ReplyDelete
  3. wah girl pun melasak ye.. anak kite yg boy tu apetah lg.. penat hoih..

    jempot singgah.. :) http://permatahatidaku.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...