26.10.14

Sedondon dari BBLUVSME

Sakit mata tau nengok web ni..Kenapalah menggugat diri ni?

Tau tak aku tak boleh tahan nafsu kalau macam ni? Godaan tu terlalu kuat tapi masih lagi boleh kawal lagi sekarang ni, belum beli lagi..Baru cuci mata je, harap la design ni tak abis lagi..Kalau abis pun harap la dapat restock mahupun buat design baru..



Dengan Zara dulu ada la sekali pakai baju kurung sama..Lepas tu tak pernah lagi sebab kalau asal raya je mak aku mesti belikan baju untuk cucu perempuan so memang tak pernah la aku dengan dia sedondon..

Tapi aku tertarik dengan baju kasual dari BBLUVSME ni sebab aku memang suka yang kasual ni dari pakai baju kurung huhu...

Takpe..takpe, insya allah kalau dah beli nanti aku up entry ya - aku, Zara dan Aisyah sedondon..Wah feeling glam gitu haha..Kalau Zarif nengok mesti dia akan kata, jangan nak gedik boleh tak? Zarif tak payah nak jeles sangat la, padahal dia selalu banyak sedondon dengan mrhubby sebab sama-sama big size, hehe..

Oklah sekian untuk entry ringkas di hari Ahad ini --- aku kerja weiii..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...