25.10.14

Yeayyy JDT ke final Piala Malaysia 2014

Eh, tetiba la pulak aku nak update di tengah malam ni kan. Yelah JDT dah menang dan layak ke final Piala Malaysia tu yang gigih nak update sekarang.

Berdebar tau nengok game tadi, aku predict game 2-2, tapi dalam hati aku nak sangat JDT menang, nasiblah menang 3-1 tau..Kira hadiah kahwin untuk TMJ la kan..Tapi kan, tak tau nak suka ke tak eh sebab walaupun layak ke final Piala Malaysia, ada beberapa orang player JDT tak boleh main final nanti, so terselit la gak rasa sedih tu..Ref ni tak baik tau buat cam tu, huhu..

Takpelah insya allah JDT mesti boleh bila jumpa Pahang nanti, kena buktikan walaupun kehilangan beberapa player tapi kita mesti boleh buat yang terbaik, harap JDT menang yea! 

Suka sangat tadi nengok Che Puan Khaleeda datang sama nengok bola dengan TMJ. Oh yea satu lagi aku nak sentuh sikit ni, macam-macam komen aku baca pasal isteri TMJ. Tak patut betul la diaorang komen yang teruk tu..

Kena ingat eh, jodoh tu kan Tuhan yang tentukan, ingat kalau muka cantik, cantik ke perangai semua? Dah TMJ suka takyahlah nak pertikaikan rupa ke apa ke kan..Dah namanya JODOH..Kita baru je masuk tahun baru hijrah kan, so takyahlah nak kutuk mengutuk, kan ke dah bukak buku baru so cubalah kita niat yang baik dan cakap yang elok-elok. Semoga jodoh TMJ dan isterinya kekal berpanjangan ke akhir hayat, AMIN.

Oklah tetiba banyak pulak nak dibebel malam ni. Sanggup aku tak buat cookies malam ni sebab nak nengok bola JDT je, nasib menang tau. 

Dah esok budak-budak nak naik sekolah, so nak kena tido dah ni...

Sekian, tq sudi baca!

1 comment:

  1. Ada yang kutuk ke?Cantik pe..orang cantik memang selalu kena kutuk..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...