20.10.14

Cookiesjer

Kecoh betul isu anjing sekarang ni kan, dah jadik viral kat fb dan lain-lain. Pada aku haram tetap haram. Boleh pegang dalam kes tertentu dan darurat je. Memang pelik sangat sekarang ni, dah tak tau nak beza benda yang halal dan haram...Malas nak ulas lebih-lebih, sebab korang boleh je baca kat internet dah banyak dah ustaz dan orang perseorangan ulas, masing-masing ada pendapat sendiri dan aku pun sama..

Dah jom cerita pasal lain;

Malam tadi aku rehat buat cookies, setelah berhari-hari asik buat choc chip cookies lepas tu rasa malam tadi nak rehat tapi tak rehat gak sebab tangan gatal nak buat banana choc chip muffin pulak..Lama tak buat muffin, so dapat la beberapa cup dah abis pun..Kejap je kan..Kalau buat cookies tu nampaklah jugak bayangnya walaupun laju jugak tangan yang amik dan masuk mulut..:)

See kesedapannya sampai menjilat jari ok..

Malam ni sambil nengok JDT lawan Felda United sambil adun la untuk cookies tu. Buat ada stok nanti jual la kat kawan-kawan, boleh buat makan-makan masa cuti Deepavali hehe...

Macam aku cakap aku buat ni suka-suka je, ala buat-buat tambah duit gula-gula..Kebetulan aku memang peminat coklat dan peminat choc chips so aku buat la..Kalau beli kat kedai tak puas makan, mahal pastu sikit hehe..Tujuan aku buat nak bagi orang happy, sambil makan sambil tersenyum puas gitu hehe...


 Amboi siap sticker gitu ok..
Instagram : Cookiesjer (tapi aku belum buat lagi akaun tu)


Sebelum ni aku buat saiz kecik tapi orang yang order semua nak saiz botol besar ni so aku buat la untuk diorang..Alhamdulillah yang penting customer suka, sebab bukan senang nak puaskan hati customer. Mesti ada kurang sikit here n there tapi oklah, not bad hehe..

Buat masa sekarang aku buat choc chip dulu cookies lain nanti la dulu sebab choc chip ni biasanya all time favourites..

Oklah itu jer..Sekian tq sudi baca!









7 comments:

  1. Awak, sy dah stop bt cookies botol bsr mcm ni sbb x berapa nak blk modalnya. Terpaksa reduced size tp harga maintain. Hehehehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan balang besar sangat tau, ni bekas saiz sederhana tapi sebenarnya kita fokus pada bekas kecik je..Tapi sapa nak bekas ni kita buat je.

      Delete
  2. psl anjing tu kan..hurmmm, pelik..

    majula nt bisnes akak ye.. nt la sy order lak ye..hehe..


    akak btl ke nk beli tudung AJ.. minggu sy g.. IG tu ada, tp blm terlayan.. xckup tgn la kak..

    ReplyDelete
  3. Tahniah Huda. Kakak bangga dan suka tengok bila dah ada sticker hasil airtangan Huda sendiri.
    Dah boleh commercialkan. Letak di side bar blog ini. Siapkan link bagi semua pengunjung tahu.

    ReplyDelete
  4. saya pun nak jual benda ni la..nak jual kat sini2 je..tak sampai ke johor tau..heheheh

    ReplyDelete
  5. mesti sedap ni...
    nmpk ranggup..nanti lya nk cuba jugak..tgu gaji la..
    blh ke pos jauh2 ni??
    lya doakan moga bisnes trs sukses ye

    ReplyDelete
  6. dari hari tu nampak kat ig, tanya kat SRD, tapi huda sekarang dah tempat lain, dia tak tahu, mcm nak try hihi...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...