21.1.12

Pencinta kucing



Adik Zara yang baik hati..Bagi minum susu sendiri pada kucing yang entah datang dari mana. Zarif la yang tukang buat susu tu..Memang pencinta kucing sungguh anak-anak aku ni...

7 comments:

  1. baguslah kalau mereka ni pencinta kucing.. kucingkan binatang kesayangan Rasulullah

    ReplyDelete
  2. asalam ... baik turrrr ...tq.

    ReplyDelete
  3. aloor sweetnya zara

    jarang budak2 suke kucing .. selalu tuu dia buat main2 dan kal;au geram dia picit2 .. macam zahrien anak akak huhuhuh

    ReplyDelete
  4. bukan anak2 huda je, anak2 akak pun sama, suka benar dengan kucinb, tp akak tak suka nak bela kucing. Setakat beri makan dan minum kucing yg muncul depan pintu tu ok lah...

    ReplyDelete
  5. Kucing2 mencintai rumah kami.. hahaha.. setiap hari 4-5 ekor kucing akan dtg rumah kami utuk tidor.. walhal semuanya bertuan.. entah apa yg kucing2 tu suka pun tak tau.. huhu..

    ReplyDelete
  6. Iman siap tulis durat pd ibu kucing suruh ambik anak dia time iman jumpa anak kucing kelaparan.. kmi bg anak kucing tu susu guna injection sbb x pandai isap dan terlalu lemah..
    budak2 memang suka dan sayang binatang..org tua patut malu pd mereka

    ReplyDelete
  7. samalah ngan anak2 izan. kalau kucing datang umah laju2 je nak main2 ngan kucing.

    baguskan anak2 sayang pada binatang ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...