11.1.12

# Wordless Wednesday 17


"Ibu...bila nak cuti sekolah?"

13 comments:

  1. alahai...penat tu...sian...rutin bdak skolah ni boleh thn hecticnya...skolah kbgsaan lg, skolah agama lg...takpe, lama2 nanti biasala die..

    ReplyDelete
  2. @eiza itulah pasal..kesian kat dia..

    ReplyDelete
  3. siannya dia..penat sangat lah tu...

    ReplyDelete
  4. alah siannya.. letih betul tu.. klu mcm ni, kita nak kejut pun tak sampai hati..

    ReplyDelete
  5. landing baik kat ruang tamu...muka letih!!

    ReplyDelete
  6. Alolo..comelnye. Penat sgtlah tu ye sayang..

    ReplyDelete
  7. ala..sianya nya si montel tu ..



    cantik ..carpet ^____~

    ReplyDelete
  8. uih..semangat nye badan..heheh

    ReplyDelete
  9. Alalalalalala! Comelnya die tdo mcm tu!

    ReplyDelete
  10. baru darjah 1 belum biasa lagi gitulah huda. Nanti lama2 dah biasa, kita pulak yang risau tengok dia tak penat2. Macam Aqil dan Alia anak akak, Ya Allah, tengok mereka macam tak penat aje. Dah pukul 10 malam pun, kalau tak suruh tidur, tak tidur2 mereka....huhu

    ReplyDelete
  11. alahaiiii... penat sangatlah tu ye. siap peluk bantal lagi tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...