8.1.12

Tutti Frutti Batu Pahat dah buka




Yup, Tutti Frutti kat Batu Pahat dah buka dah. Malam tadi pergi la kejap ke situ, tak sampai 5 minit pun dari rumah mak aku.

Sebenarnya aku bukan pun penggemar aiskrim apatah lagi la aiskrim yogurt ni, sebabnya aku tak suka benda yang sejuk-sejuk ni. So aku takat rasa sesudu dua je pun..Bawak ke sini pun untuk kids jer..

Dari 6hb hingga 12hb Januari ada diskaun 20%, so malam tadi beli 2 small cup, tak sampai 20 ringgit pun..Ini yang diaorang pilih malam tadi;

diaorang tak nak letak topping banyak-banyak, apalahh..


Al-fatihah kepada ex-husband cousin aku yang meninggal dunia semalam. Aku baru tau pagi ni. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman.




3 comments:

  1. fav kita n anak2 :) lagi best tmbh choc byk2 hahahaha... Alfatihah tuk arwah abg rosli..

    ReplyDelete
  2. kita nu kureng sikit aiskrim2 ni, aiskrim mcd pun kita tak suka, hehe

    ReplyDelete
  3. dah buka ea..boleh pegi nanti nie..lau sesekali makan tue sedap gak..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...