21.8.11

Buka puasa pada 20 ramadan

 Ok, ini aku dan family..

Ini aku punya makanan, sedap..

Salam,

Alhamdulillah..Untuk pengetahuan semua, kitaorang ni berada di Kuala Lumpur. Waktu aku tulis entry ni aku masih berada di Kuala Lumpur. Mrhubby nak nengok ayah dia lagi di HKL..Insyaallah tengahari nanti kitaorang bertolak balik ke Batu Pahat Johor.

Gambar di atas adalah kitaorang yang berbuka di BBQ Chicken One Utama. Aku berbuka dengan adik aku Rai..Sebenarnya makan tu dah pukul 8 lebih. Before that buka biskut dan minum air masak je, solat dulu dan barulah makan-makan.

 zara dan adik aku

"kenapa ada kedai nama zara?"
"kenapa takde kedai nama kita?" - zarif

Insyaallah dah tinggal 9 hari lagi nak puasa ni, aku mengharapkan perkara yang baik-baik saja..Mudah-mudahan juga diberikan kekuatan untuk mempertingkatkan rasa keimanan dan ketakwaan kepada Tuhan..Amin.

4 comments:

  1. nanti zarif besar, buka kedai dengan nama sendiri ya...

    InsyaAllah Huda, moga yang baik-baik saja akan berlaku, dan moga dapat beraya bersama bapa mertua di BP ya..

    ReplyDelete
  2. sedap tak kat situ tak pernah makan la pulak...

    ReplyDelete
  3. Insyaallah, allah akan beri yang terbaik..

    semoga akak , suami dan keluarga beroleh sabar dan tabah.

    ReplyDelete
  4. sebab nama zara international la sayang..hehehe nnt zarif buka butik zarif plak ye :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...