16.8.11

Ha? Model?

Salam,

Harap korang tak boring la. Hari ni memang aku nak cerita pasal anak-anak jer. Sabar eh. Ok, ni kisah semalam lagi..Aku berbual-bual dengan anak-anak..

aku : zarif dah besar nak jadi apa?

zarif : kita nak jadi cikgu profesional..(dengan nada yang bersemangat gitu..)

aku : bagus zarif..:)

Tetiba ada suara mencelah, "adik nak jadi model.."

"Ha? adik nak jadi model?" Terkejut aku bila zara kata nak jadi model. Biar betul, mrhubby dah gelak besar dah..

"Ala dik..takmo lah jadi model..Jadilah doktor ok.."

"Taknak..adik nak jadi model.." 

"Model tu buat apa dik?" aku tanya lagi

"Amik gambar.." Ohh tidak..zara boleh jawab amik gambar tu..

"Oklah dik..cuba amik gambar macam model..bagi ibu nengok.."


ada gaya model tak? 
hehe..

Takper..zara kecik lagi, dia tak paham lagi kan..Takmo la jadi model (tapi kalau model muslimah tu oklah kan)..Ikutlah apa yang dia nak jadi dan dia suka bila dah besar nanti. Tapi biarlah kerjanya yang elok-elok kan..Mudah-mudahan..


13 comments:

  1. model cilik :)
    bestnye ada gegirl..ku nanti kalau ada gegirl hohh slalu la rasa nak amikkan gbr hehehe..

    ReplyDelete
  2. @PinKy MoMMa betul..dapat gegirl ni lain la...hehe

    ReplyDelete
  3. model yang pakai pakaian sopan xpe

    ReplyDelete
  4. @azam ha betul..model muslimah tu ok la kan..takde hal..

    ReplyDelete
  5. berani lah zara jadik model..aku sebagai pakcik sebat die nnt

    ReplyDelete
  6. amboi2 jadi model ya zara..hihi

    ReplyDelete
  7. @~ yus ~ ala budak kecik kak yus, berangan je lebih..

    ReplyDelete
  8. tiada salah mahu jadi apa yang penting ibu bapa mesti ada di sampingnya....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...