15.8.11

Isi cepat borang cuti, nak raya ni..

Salam,

Jom-jommm..kita isi borang cuti..Excited bukan main ni..Padahal cuti tinggal lagi 13 hari je ni, kena jimat-jimat..Nasiblah cuti raya tahun ni memang cantik..Cantik kan? Jatuhnya pada hari yang memang kena laa..Kena tu maksudnya akhir bulan, konon-konon poket tu penuh lagi la gamaknya..:)

Raya kan 30hb Ogos, jadi aku amik cuti rehat pada 29/8 (Isnin) dengan 2/9 (Jumaat). Mrhubby dan cikgu-cikgu lain dah mula cuti dari 26 Ogos kan? Aihh, jeles-jeles..(takpe, kampung dekat je kan..15 minit dah sampai).

Ingat nak raya je kan..31 hb Ogos tu terang dan nyata Hari Kebangsaan, perasan ke tak? --- perasan la, kalau cam tu aku nak cari baju ada kaler biru, kuning, merah dan putih la (nampak cam patriotik sikit ye tak?)

Nasib tau..nasib la aku dan mrhubby ni jodohnya memang dekat. Rumah parents satu taman, boleh jalan kaki jer, hehe. Time raya confirm tak gaduhla..Tiap-tiap pagi raya memang kat umah aku..Malam raya kat umah mak aku jugak..Tapi abis tolong-tolong kat umah mak aku, pergi pulak umah mertua aku..Best tak cam gitu? :)

Ok, dahh..nak bagi bos borang cuti ni..Confirm approve la..:)



9 comments:

  1. wahhhh bestnyer dia :)
    cuti berapa lama yang?

    ReplyDelete
  2. @PinKy MoMMa Amik cuti 2 hari je, start naik kerja 5/9...kira raya ke 6 dah naik la..cukuplah kan..

    ReplyDelete
  3. bestla kalau umah mak akak dengan mertua dekat..huhu..nak jeles boleh tak..??kiki...

    ReplyDelete
  4. @RULZA boleh zakiah..silalah jeles, hehe..

    ReplyDelete
  5. wah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bagusnya isi cepat2..
    elak berlaku masalah kan??

    kak ayu off maybe 2 minggu.. hehehe. RAYA!!

    ReplyDelete
  6. ohhhh sy dah apply dah..hehehehe

    ReplyDelete
  7. oi udet 2/9 ahad kah??bukan jumaat kahhh??aku pun cuti 2 hari gak dah kebetulan public holiday berderet deret..

    ReplyDelete
  8. @FizaMustafa sudahhh, aku dah betulkan..jumaat..:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...