7.8.11

My 1st trial - shepherd pie

Salam,

Dan semalam aku tiba-tiba sangat rajin. Kenapa? Sangat rajin untuk membuat Shepherd Pie..First time buat eh..Dan hasilnya pada aku adalah marveles..hehehe..Yelah kalau bukan aku sendiri yang puji sapa lagi kan. Actually aku tak sendiri buat shepherd pie ni..Senang kata dipengaruhi oleh mrhubby dan kitaorang sama-samalah buat..

Kalau orang tak tau macamana rasa shepherd pie ni, rasanya macam kentang putar kfc di lapisan atas, dan bahagian bawahnya adalah inti daging cincang (aku buat perasa blackpepper..sedapp).

 aku buat 3 saiz yang berbeza

 ni yang besar bila dah siap bakar

 bahagian dalamnya..sedappp..


Kalau korang nak try, boleh je..Ni kalau orang nak diet pun boleh makan ni..Nak resipi, boleh klik [di sini]. Aku tiru resipi kawan mrhubby..Memula aku ingat buatnya susah, tapi senang jer rupanya..

Hari ni aku mau buat lagi, nak buka kat rumah mak aku..Semalam dah bawakkan diaorang tapi macam tak cukup jer..


2 comments:

  1. x pernah try pun ag, nnti nak try buat jugak ler..hehe

    ReplyDelete
  2. boleh cuba ni yang..aduhh panas2 lagi sedap ni kan..

    mood memasak membuak2 skrg ni hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...