7.2.12

Bestnya..bestnyaaa bila Remy Ishak pun ada blog

Ok, bertemu jap malam ni..

Cuti hari ni mengerjakan macam-macam sebab tu malas nak update blog. Padahal dah beratur dah cerita nak di publish dalam blog ni.

Tadi blogwalk kejap ke blog bro Hasrul Hassan, ohh sukanya hati ini, bila dapat tahu Remy Ishak pun ada blog, weeeee...:):)

Sapa yang minat Remy Ishak macam aku ni, bolehlah baca kisah dia di blog dakamat.blogspot.com. 

Senyum sampai ke telinga aku ni, :)

Esok kerja ke? Kerja ke?

6 comments:

  1. remy ishak?? setailo giler!hehe

    ReplyDelete
  2. Esok masuk pejabat semula... :(

    ReplyDelete
  3. minat gak ngan remy nih.. pas ni leh terjah blog dia..

    ReplyDelete
  4. Please visit my blog http://produkmurahcikkitty.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...