1.2.12

# Wordless Wednesday 20

Mi Racun

Nama je racun, tapi ok jer, jangan takut..:)

10 comments:

  1. izan tak pernah try makan mee racun ni lagi... nanti bolehlah letak resepinya ye...

    ReplyDelete
  2. @Izan Ishak kita tak masak, tapi kita beli, hehe

    ReplyDelete
  3. Alamak! lepas makan boleh pengsan ke? :)

    ReplyDelete
  4. Sy tak nah mkn mee racun walaupun menu nie bersepah kat BP. Ntah nape ye? Sbb sy rs masih ade menu yg lagi menarik dr mee racun nie kot.....

    ReplyDelete
  5. Salam Huda,

    Mmg nama dia mee racun ke?

    Ngeri mendengarnye...

    ReplyDelete
  6. racun berbisa yg boleh buat org nak makn lg ke ni huda? heheh nampak mmg macam menarik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...