6.2.12

Ikan tu kencing tak?

Malam tadi kan, sebelum tido, Zarif bertanyakan aku satu soalan,

"Ibu, semua haiwan kencing tak?"

Aku yang macam dah ngantuk sangat pun jawab jelah "Iye.."

Then, dia sambung lagi, "Ikan pun kencing jugak ke?"

Opss..mencabar ni, tapi aku terus jawab.."ye" (sebenarnya kan, tak yakin pun, dan dalam masa yang sama terfikir, ikan tu kencing ke tak?)

Kenapalah Zarif ni kalau bagi soalan memang aku selalunya terperangkap, nampak sangatlah ilmu tak cukup di dada, hehe..

Pagi ni google jugaklah jawapan, nak pastikan samaada ikan tu kencing atau tak? Aku cuma dapat jawapan yang ikan tak kencing dan dia hanya mengeluarkan kotoran..

Kalau korang ada jawapan yang lebih baik, boleh bagitau yea..Thank  you..



7 comments:

  1. hehe... tak terfikir plak ikan kencing atau tak... ada2 je soalan zarif ye.

    ReplyDelete
  2. bebudak sekarang bijak2 tauu...

    die ble fikir apa yang kita x PK lgsung

    ReplyDelete
  3. soalan yg tak di sangka dek akal...muahaha

    ReplyDelete
  4. Anak2 mmg suka berfikir dan bertanya mcm2 soalan.. nasib baik ada en google jd penyelamat.. :D

    ReplyDelete
  5. heheh...
    alamak..kalau masuk 10000000
    moneydrop mesti hilang dah satu juta..

    ReplyDelete
  6. mesti si zarif tuu konfius.. ikan kencing.. pastu berenang2 dalam air kencing dia. hahahaha

    ReplyDelete
  7. hehehe...nasib baik jugak ada google kan...klau tak jenuh juga nak cari jawapan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...