2.2.12

Kata orang......

Kata member aku;

Kalau nak tau rumah tu bersepah ke tak, cuba check susunan kasut kat luar rumah. Kalau kasut-kasut semua tersusun maksudnya rumah tu bersihlah, tapi kalau kasut-kasut tu tak disusun, memang bersepahlah rumah tu..

Setuju tak? Ada nak bangkang?

Aku admit..Sebab bila waktu petang kasut-kasut semua bersepah, bila tiba malam baru aku ada masa nak susun  kasut-kasut, so bila malam rumah aku bersihlah..:)

Korang pulak?

12 comments:

  1. errr... x juga kot.. hhehehe sya ni jenis dlm rumah mesti nak kemas.. tp kalau kasut kat luar tu kdg2 berkemas.. kdg2 x kemas.. tgk pada keadaan... tp dlm rumah hari2 mesti kemas sbb kita sentiasa ada kat dlm kan... hehehehe

    ReplyDelete
  2. Hahahahah! Mgknlah kot? Klu org tu pengemas (mcm Mak sy), merah mata tgk selipar/kasut bersepah dpn umah. Mst nak menyusun baik2.

    ReplyDelete
  3. Setuju...

    dr luar rumah juga boelh menggambarkab Isi rumah=)

    ReplyDelete
  4. tak jugak rasanya sebab rumah saya kasut tersusun je..tapi dalam umah bersepah..dengan kertaS mrata2..pensil warna bersepah..paDAHAL ANAK SORANG JE..HEHEHE

    ReplyDelete
  5. mungkin juga. tp kdg2 kenot judge the books from the cover hee

    ReplyDelete
  6. kadang2 kasut2 depan rumah kak aya bersepah tp dalam kemas dan bersih,kadang2 jugak kat luar kemas tapi kat dlm yang sepah2.

    huda, telefilem tu utk tayangan TV3, jam 10 malam, 4/2/12

    ReplyDelete
  7. sengaja sepahkan kasut.. biar nampak macam ramai orang, kebelakangan ni ada kes rompakan di kawasan rumah sya... aduh...aduh..duduududduuduh.... :-(

    ReplyDelete
  8. mungkin ye... mungkin tidak.

    kalau izan mesti suruh anak2 yg susun, ummi ni kemas dalam umah aje.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...