25.2.12

Bila selera terbuka untuk mi kungfu

Disebabkan sakit, aku kurang berselera nak makan, tapi kena paksa gak makan kalau tak, takde tenaga pulak. Malam kelmarin, aku mintak mrhubby belikan mi kungfu.


Sebenarnya aku agak confuse jugak antara mi kungfu dan mi ladna, tapi yang aku nak, mi tu digoreng dengan telur. Alhamdulillah mrhubby dapat belikan, dapat pulak makan panas-panas, rasa pun boleh tahan sedap..:)

Bila time sakit ni kan, memang selera tu macam-macam sikitlah kan..Hai, cepatlah baik batuk ni, tak larat dah..

5 comments:

  1. betul..kalau sakit tekak pun agak memilih makanan..

    ReplyDelete
  2. Mi Kungfu dengan mi Ladna?
    Saya pun tak tau camne beza.
    Tau ngap saja.

    Ohya, salam perkenalan.
    Jemput ke blog ya!

    ReplyDelete
  3. akak buat quehtiaw hongkong petang niee tadi ;)

    ReplyDelete
  4. semoga skrg nih dah sembuh yer...:)

    ReplyDelete
  5. setahu saya,bezanya skit je,mi ladna digoreng dgn kicap,mi hongkong/kungfu digoreng dengan telur,pastu baru dituang kuah,kuah mi ladna dan hong kong sama je

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...