20.3.12

Hari-hari teruja


Rumah tak besar dan taklah kecik sangat tapi bolehlah untuk kami berteduh. Semalam dah pergi rumah baru, hari ni pergi lagi, biasalah perasaan teruja tu lebih sikit. Macam beli baju dan kasut baru, sibuk nak cuba setiap masa, betul tak?

7 comments:

  1. Seronoknye! Dah ade umah baru...

    =D

    ReplyDelete
  2. ayu dah hampir nak off lappy, sekali nampak entry huda..
    wahhhhhhhhhh
    bestnya ada rumah sendiri, tahniah sayang......
    nanti syer entry lain ya...
    cat warna apa tu>

    ReplyDelete
  3. wah.. betsnya nak masuk rumah baru.. klu akak pun perasaannya begitu..

    ReplyDelete
  4. Biar kecik, tp mesti ada. Tahniah!!

    ReplyDelete
  5. akak faham perasaan tu. Mcm kami dululah. Kalau boleh hari2 nak jengah, hehe.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...