29.3.12

Manja dan meragam

Dari malam tadi sampailah ke pagi ni Zara meragam menangis tak sudah. Errmmm, camana nak pergi kursus nanti eh?? Bukanlah dia menangis tak berenti, tapi sebelum tido menangis, dah bangun pagi ni menangis lagi. 

Sedari dia lahir memang belum pernah lagi aku berjalan jauh tinggalkan dia. Seingat aku memang tak pernah la. Kalau time Zarif memang pernah la kot, padahal time tu aku tengah bfeed dia lagi. So untuk kursus minggu depan nanti, kira pertama kali la aku akan berjauhan dengan Zara.

Aku ok je cuma Zara jelah. Dia ni jenis fragile, budak pompuan kan. Kalau nak tido, nak aku baring gak sebelah dia, aku tak boleh bangun selagi dia tak tido. Macam puteri la, kena belai-belai dia, huhu.

3 hari 2 malam tu. Kalau waktu siang tu aku rasa Zara cam ok la, tapi waktu malam tu, camana agaknya yea? Kalau sekarang dia gaduh ngan Zarif, dia ngadu kat aku. Ni aku takde nanti, dia nak ngadu kat sapa? Mesti Zarif pun suka je buli dia nanti, hehe..

Haraplah mrhubby ok dan pandai la nak psiko-psiko dan belai manja si Zara tu yea..:)




6 comments:

  1. Habis kalau en abang pergi sekolah siapa nak jaga dia Huda? Oh... bawa aje ke sekolah budak-budak sekolah suka kalau dapat jumpa kanak-kanak comel macam Zara nie...

    ReplyDelete
  2. mgkin ibu x de dia akan automatic behave..sarah dulu pnah tinggal kg 1 hari mmg cari kita tapi dia jadi pndai bawa diri..pastu tak nk lagi tinggal n mak kita n kakcik pun serik hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. mula2 mungkin agak susah tp dia ok je nnt.. dun worry.. kdg2 budak2 bila ngan ibu dia lain.. bila ibu dia xde dia jadi lain...

    ReplyDelete
  4. si zara nak bermanja2x la tu.... comelnya zara... nanti boleh mintak mama makan di Tutti Frutti... tak pun jenjalan kat BP mall...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...