8.8.11

Apa lagi tak siap ni?

Salam,

Diam tak diam dah 8 ramadan..Kejap kan? Banyak lagi benda tak siap menjelang raya nanti..Huhu, rasa macam dah boleh ke nak citer pasal raya ni? Hehehe..Kat kedai dah start pasang lagu pasal raya okeh..

Tetiba baru teringat malam tadi yang aku tak design lagi kad raya. Setiap tahun kitaorang akan design kad raya sendiri untuk diberi pada makcik pakcik dan jugak tak ketinggalan pada atuk aku di kesang tu (yang ni memang wajib diberi, kalau tak bagi umpamanya macam berdosa laa..).

Selalu seawal puasa aku dan mrhubby dah come out with the idea, nak reka kad dan gambar camana..Tapi tahun ni cam lemau sikitla..Insyaallah akan dibuat secepat mungkin kot..

Lagi, yang belum settle - karpet belum hantar ke dobi untuk dibasuh, juga langsir-langsir untuk kegunaan hari raya..Semua dah sedia packing tinggal nak bawak ke dobi saja..

Lagi, aku tak tempah kerepek lagi, jugak aku tak tempah sebarang kuih raya pun..Kenapa eh? Tak bernafsu ke? 

Lagi, baju raya aku (untuk raya ke-2) dan baju mrhubby takde lagi..Lagi? Dah tak tau nak fikir apa lagi..Yang pasti, minggu ni dan minggu depan aku kena listkan dan settlekan satu persatu supaya tak kelam kabut...


6 comments:

  1. Kalau di JB nie B banyaknya tak terkata. Semua shopping complex meriah dgn kuih raya. Kek pun ada itu yg kakak hairan. Manalah boleh simpan sampai raya kan...:)

    ReplyDelete
  2. Pelik jugak kan camana diaorang boleh simpan kek..hmm, tulah kak, tak sabar saya nak ke plaza angsana..orang kata baju kat situ cantik2..

    ReplyDelete
  3. takde baju lagiii? (buat gaya terperanjat over). baju kami dah siap iron dah, hahaha. yang ni betul² over :D

    ReplyDelete
  4. baju raya untuk hari kedua yeaa, yang untuk raya pertama dah ada..

    ReplyDelete
  5. yang..baju raya heroes smua dah siap..baju mama? tak siap lagiii..huwaa ;p

    tahun ni tak berapa nak raya sbb nak kumpul duit lagi utk teratak qaseh..aihh..

    ReplyDelete
  6. kita semua baju raya anak-anak settle, baju kita ni tak settle lagi, huhu..tapi takper, yang penting anak happy..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...