29.4.12

Aku merana kerana mencintaimu

Adoii, aku ni betul-betul menghayati cerekarama yang baru je habis tadi - MENCINTAIMU..

Sinopsis bagi yang tak nengok tadi yea;

Juliana tidak mempercayai kaum lelaki setelah ditinggalkan oleh dua lelaki tanpa sebarang alasan. Tindakan Juliana amat membimbangkan kedua orang tuanya, Osman dan Zainun. Zainun beranggapan Juliana tidak pandai dalam bercinta dan menjaga perasaan lelaki.


Bagaimanapun pertemuan tanpa sengaja dengan Khairul Izwan telah merubah segalanya. Sikap prihatin dan kematangan Izwan telah membuka pintu hati Juliana untuk bercinta semula, Namun dia bimbang hubungan tersebut tidak direstui oleh Osman dan Zainun memandangkan usianya dengan Izwan jauh berbeza. Adakah ibu bapa Zainun merestui hubungan anaknya dengan lelaki yang jauh lebih berusia? Dan berjayakah Zainun menemui cinta sejatinya? - sumber : Google

Dan ending dia, aku tak suka..Sebab Juliana (Sharifah Amani) tak dapat kawin dengan Khairul Izwan (Eman Manan). Sebabnya Khairul Izwan ni dulu rupanya bekas kekasih pada Zainun (Aida Rahim), ibu Juliana...sadis kan? Si Zainun ni takmolah mengimbau kenangan lalu dengan Khairul Izwan tu..

Aku ni kalau nengok drama jiwang-jiwang cam nilah, emo terlebih, hehe..Tapi lakonan Eman Manan dengan Sharifah Amani ni memang ada rasa la, ni pendapat aku..Tak taulah korang yang nengok tu camana kan, lain orang lain pendapatnya..



2 comments:

  1. eman manan belakon ke?/rugi tak tengok...
    tengok bola semalam..

    ReplyDelete
  2. tak pasal2 terjatuh chenta kt emam manan smlm..huhhuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...