20.4.12

Batuk lagi dan lagi..

Salam pagi jumaat yang mulia. Malam tadi mimpi yang tak best sangat, takmo reveal mimpi tu dan kalau boleh takmo ingat pun, tapi ia boleh buat aku sedih yang teramat sangat..

Ok, tq pada friends yang masih sudi ke blog ni, dan truely aku tak sempat nak bw ke semua blog, mana yang sempat aku jengah ok. Lagi satu, pagi ni mungkin nak ke klinik jap. Batuk aku makin teruk sejak seminggu lalu. Mrhubby dah bising katanya aku ni perlekehkan bab kesihatan, makan ubat pun main-main, so tak sanggup nak dengar dia bebel-bebel, aku kena gak pergi klinik pagi ni. Tau jelah kan kalau batuk ni dengan sakit dada lagi...

Stop dulu, coz ni dah start batuk-batuk lagi..huhu..Really hurt.

10 comments:

  1. Takpe...sumtimes, sy pun berada dlm zon bz. Heheheh...

    ReplyDelete
  2. Batuk melanda sana-sini Huda... berbotol ubat pun susah nak baik...

    ReplyDelete
  3. eh, mlm tadi pun sy mimpi x best..mimpi hantu pulak tu..adeh.. btw, semoga cepat sembuh batuk tu ye ^^

    ReplyDelete
  4. samalah kita...batuk juga sekarang ni.

    ReplyDelete
  5. amik antibiotik di klinik dikk
    sbb kalau biar takut kena tonsil ..
    semoga hawa cepat2 sembuh yaa

    ReplyDelete
  6. sekarang jap hujan jap panas, senang kena sakit...

    MAkan ubat kat..dengan pesan abang..nanti kualat(abg saiful suka guna ayat ni" hihi..

    Semoga cepat2 sembuh kak..:)

    ReplyDelete
  7. memang sangat sengsara kalau batuk...
    semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...