25.4.12

Senyum ada makna

Ha, senyum eh, senyum..:) Mentang hari gaji kan, senyum memanjang je. Tapi tadi aku dengan confident pergilah ATM konon nak check baki duit (padahal dah tau sebab nengok kat slip gaji), tapi tak boleh la pulak sampai 2 ATM bertukar last-last aku give up. Aku cakap dengan mrhubby urusan dibatalkan. Mrhubby tanya berapa no pin atm yang aku tekan, aku sebutlah no pin nya. Rupanya aku salah no pin la..See, mrhubby lebih hafal no pin atm aku, apa daa....

Ok, di sebalik senyuman kerana hari ni hari gaji, aku dan semua staf di fakulti akan menghadapi Audit Akreditasi pada hari ni dan esok. Audit yang sangat penting untuk kitaorang, so sangat berharap segala usaha dan kerja keras yang dibuat oleh mereka-mereka yang terlibat (terutama bos akademik aku) akan memberikan kejayaan untuk semua pihak, AMIN.

Yup, tangan aku ni pun macam dah gatal-gatal nak tekan web shopping online ni, hehe. Haipp, sabar eh tangan, not now! :P

18 comments:

  1. 1/3 duit gaji kakcik dah terbang sebelum sempat dikeluarkan (gara2 bayar secara atas talian... hehehe...)

    ReplyDelete
  2. heheh..syokla org gomen.. kt akhir bln bru merasa

    ReplyDelete
  3. Bila ada audit penumpuan kerja masing-masing macam ketat je rasa..

    ReplyDelete
  4. sama la tgn ni pun cam laju je nak sshopping online ni ekekeek...hope everything ok ngan audit tu ye... (^_^)

    ReplyDelete
  5. Sy berzaman nunggu gaji. 1hb t le gaji sy. Uwaa!

    ReplyDelete
  6. tensen akak dengar hari2 bos awak tu sebut pasal audit. Akak rasa tiap2 tahun dia sebut pasal audit, biasa lagi lah berjaga sampai malam buta hampir hari2 nak siapkan mana yang tak siap, tp tahun ni dia mcm lebih relax, mungkin sbb dia pantau je kot.

    Moga2 korang dapat 3 tahun ke atas ya, kalau 0 lagi....aduh!!! Kena buat lagi nanti dalam masa terdekat kan....huhu

    ReplyDelete
  7. auditor...nasib kami di tangan anda...HAHAHA

    ReplyDelete
  8. hihi, zakiah pun suami yang ingat..hari tu masa pegi outstation dia tinggalkan kad2 bank..rasa pelik juga,,dalam hati fikir ntah2 ada yang nak pergi jauh..hukhuk...tapi alhamdulillah akhirnya masing2 pun selamat je..:)

    ReplyDelete
  9. wah org2 gomen masyuk ar bulan nih.. sure sumer tersenyum riang.. hehe..
    gud luck utk audit ye sis.. :)

    ReplyDelete
  10. tengah senyum jugak nie..da sampai ke dahi dah..lalallalala...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  11. is baru lepas kena audit KDN_2hari.. hohoho
    lega dah lepas... keh3

    ReplyDelete
  12. aku ni dah habis rm200++ masa bazaar kat ofis tadi...huwaaaaaa!!

    ReplyDelete
  13. salam..

    semua pakat senyum hari ni...

    ReplyDelete
  14. keje nk men-yoping aje ye..biasa la tu pempuan kan..

    ReplyDelete
  15. wahhh gaji belum masuk tangan dah gatal nak shopping di atas talian ye?

    ReplyDelete
  16. ramai org gomen yg senyum panjang hari ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...