2.4.12

Tak sangka, ketiga tu..

Sorrylah, lambat update la pulak hari ni.

Ha ni nak tayang medal aku dapat hasil main boling hari jumaat malam aritu. Actually medal ni baru dapat tadi sebab masa penyampaian hadiah aritu aku dah balik awal. Tapi kena ingat eh, ni main duo, bukan single. Nombor tiga pun dah kira baik tau sebab tak expect pun, kan dah kata aku tak terer main.


Sebenarnya, before main untuk pertandingan ni, aku dah training dulu ngan mrhubby. Sampai sakit-sakit tangan aku masa training tu. Training tu more untuk betulkan kesilapan dalam main boling tu. Tapi serius markah aku takdelah hebat, biasa-biasa je, level orang perempuan main, hehe.

Thank you jugak untuk partner aku masa game ni, kalau masing-masing training lebih insyaallah boleh buat yang terbaik, :)

Ni yang semangat tetiba nak main boling lagi ni, hehe..

Sorry tak sempat nak bw, bz pulak tetiba, aku cuba bw slow-slow, harap maklum.

9 comments:

  1. Malu nak kata hebat ye Huda... kalau tak mana mungkin dapat medal tu.

    Tahniah dari kakak:)

    ReplyDelete
  2. berapa markah ni...300 perfect game ke??

    200 ok dah tu

    ReplyDelete
  3. Wah! Tahniah huda!...SRD tahun lepas dapat, tahun ni kecundang nampaknya...hihi. Agak lah sbb tak tunggu sampai habis juga hari tu...hehe

    ReplyDelete
  4. wah..tahniah yer...
    tempat ketiga tu maksudnya hebat lah tu...

    ReplyDelete
  5. tahniah.....rietta xpndai men....hehehe...

    ReplyDelete
  6. wah2 .. bowwwww sikit .. ;))
    cayuk2 lah dikkk
    ok ape ... kalau akak main ke longkang sokmo ;))

    ReplyDelete
  7. dah dapat medal maknanya hebat la tu..
    malu2 pulak nak ngaku..
    heheheh

    ReplyDelete
  8. wahhh...tahniah2! hebat tu dapat medal lagi. izan ni dah berzaman tak main bowling. takde skill pun...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...