5.4.12

Persiapan

Kejap je dah hari Khamis kan. Esok dah Jumaat kena pergi Kursus Motivasi dan TeamBuilding. Excited plus debar-debar jugak. Excited sebab first time nak pergi pulau, walaupun hanya Pulau Sibu..:)

Beg pun belum berkemas lagi ni, banyak nak kena settlekan. Ingat beg aku je kena nak kemas, beg budak-budak plus bapak budak pun nak kena kemas gak kan. Yelah diaorang akan tido rumah mak abah aku kan, so kenalah prepare kan barang-barang untuk diaorang. Ni kononnya ibu mithali kan, hehe. Korang pun cam gitu gak kan? Keperluan orang yang nak ditinggalkan pun perlu disiapkan ye tak? Bukan keperluan untuk diri kita je..

Petang ni nak balik rumah mak abah, kebiasaannya sebelum aku pergi ke mana-mana, mesti aku akan balik jumpa mak abah. Kalau tak jumpa tu macam tak lengkap rasanya hidup ni. Yelah kan, aku sendiri tak tau hayat aku ni sampai bila. So kenalah jumpa mak abah, takut itu pertemuan terakhir aku dengan diaorang.

Ok, cukup dulu, aku nak settlekan kerja ni, esok tak masuk ofis dah..sambung nanti k.

9 comments:

  1. Berhati-hati kesana Huda.. sekarang musim hujan. Selamat berkursus dan berjimba juga yg pastinya...

    ReplyDelete
  2. Begitulah naluri seorang ibu. Kelengkapan suami dan anak2 pasti diberi keutamaan juga. :)

    ReplyDelete
  3. kak, husband anta kt nursery eh.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. aritu sv zakiah nak pi pulau sibu zakiah ingatkan pulau sibu tu kat sabah..dah salah sibu tu kat sabah sepatutnya kat sarawak dan pulau sibu tu kat johor..hihihi

    selamat berkursus...mesti pulau sibu tu cantik...

    ReplyDelete
  5. selamat berkursus...jaga diri bebaik yer..

    ReplyDelete
  6. kalau team building nie memang best .. akak punn kalau ada peluang suke sgt nak joint ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...