16.4.12

Pelancaran Proton PREVE'

Malam ni akan berlangsung majlis pelancaran Proton PREVE..Eh, tetiba nak cerita pasal kereta pulak eh. Yea, sapa yang minat kereta-kereta ni boleh lah tunggu majlis pelancarannya malam ni..

Haruslah aku tau majlis pelancarannya bila bos aku kena hadir majlis pelancaran Proton PREVE yang akan berlangsung di Malaysia International Exhibition & Convention Centre (MIECC), Mines Resort City, Seri Kembangan Selangor.



Aku dan mrhubby ada la gak cita-cita nak tukar kereta baru tapi bukanlah tahun ni. Kalau nak tukar pun, aku lebih prefer kenderaan ala SUV (tak kisahlah jenama apa) nampak mantap gitu, hehe..Dah.. aku berangan je pun, kalau dapat kereta baru memang alhamdulillah...:)

7 comments:

  1. harap produk proton lepas nih improve la...

    ReplyDelete
  2. nice.....anak dah ramai xleh pakai keta dah...mpv la

    ReplyDelete
  3. yg warna merah tu amatlah canteknye

    ReplyDelete
  4. kalau boleh biarlah Proton baru tu takde ragam..tension sebab banyak ragam jenama Proton nie..huhu..

    ReplyDelete
  5. yg warna putih ngan merah sgt cantik!! nampak mewah...

    ReplyDelete
  6. ada tak datok nak sponsor hahahaha..perasan tak abis abis ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...