8.9.11

Bila berhati-hati, kena jugak..



Salam,

Inilah keadaan yang berlaku bila kitaorang beraya ke Kuala Lumpur pada hari raya keempat (Jumaat lepas). Elok je keta ni kitaorang parking depan rumah abang ipar di TTDI..Bila kitaorang nak balik, nengok-nengok bumper dah pecah cam gambar kat atas ni la..

Senang kata kes langgar lari la kan..Haih, sabar jelah kan. Diduga waktu hari raya ni. Bukan kali pertama eh, kena langgar lari cam gini. Kat HKL masa bulan puasa aritu sekali, ni kali kedua - yang ni agak parah sikit la.

Tapi sampai sekarang, tak betul kan lagi. Nantilah dulu..Cina kedai kata ok lagi, tapi soon memang akan ditukar jugak la..huhu.

Tulah aku cakap, baik nak berjimat-cermat, lain pulak ceritanya..

4 comments:

  1. selalu mcm tu.. kita dah hati2, org lain pula tak hati2.. benda nak berlaku kan.. mmg kena byk sabar..kereta akak pun calar balar.. tapi tak tahu entah bila kenanya.. tahu2 dah ada..

    ReplyDelete
  2. Risiko ada di mana2 kalau tak dari kita dari orang lain..sabar ye..

    ReplyDelete
  3. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. tensen kan kalau kena macam ni. aihh... sabar je la eh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...