25.9.11

Doakan mereka kekal bahagia


Norman dan Memey dah selamat pun bergelar suami isteri petang semalam. Actually aku taknak pun letak kisah mereka dalam blog ni..

Tapi pasal kisah mereka ni hangat sangat, dan sempena mereka dah bernikah aku letak la satu entry khas ni, hehe..Dan aku bukanlah peminat setia mereka, bukan okeh..Cuma....sebagai umat sesama Islam, aku mendoakan mereka berdua akan kekal bahagia bersama-sama.

Cerita yang dah lepas tu biarlah lepas..Sekarang mereka dah jadik suami isteri pun, sepatutnya kita doakan yang baik-baik je. Janganlah doakan mereka bercerai berai pulak, tak baik kan..

Pada aku apa saja yang berlaku semua disebabkan ketentuan Tuhan. Dah takdir jodoh mereka berdua..:)

Sumber : INI

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...