4.9.11

Raya (i)

Salam,

Oklah..aku letak la gambar raya, tapi yang biasa-biasa je..tak larat nak letak semua kot..huhu..

 zarif dan zara

 aku dan mrhubby yang konon-konon sopan

 mak dan abah tersayang

 bersama cucu tersayang zarif
eh, zara mana??

 semua tapi tak cukup (eh, mak terkejam mata la..)
kurang lagi sorang adik aku sekeluarga

 ok..mak dah bukak mata..:)
zara mana lagi??

ni ha budak mengada ni..
sepanjang raya moody je, angin mana ntah datang..


Summary syawal pertama;

@ Pagi raya kat umah mak abah aku
@ Lepas makan, solat dan sesi bermaafan serta bergambar, balik rumah arwah mertua
@ Lepas makan kat rumah arwah mertua, bertolak ke rumah atuk aku di Kesang Muar
@ Beraya pulak kat area Air Molek dan Kandang di Melaka
@ Sampai semula Batu Pahat Johor pukul 8 malam..

Nanti aku letak gambar lagi..ala, gambar biasa-biasa je..hehe...

2 comments:

  1. Salam aidilfitri.. best tgk gambar2 raya dia..

    ReplyDelete
  2. paling best tengok gambar beraya...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...