17.9.11

Jalan-jalan makan nasi ayam penyet

 Nasi ayam penyet aku

Minum sirap bandung cincau, terus kenyang perut suka hati

 zarif dan abah

zara dan ibu

Petang khamis hari tu, balik kerja je terus pegi bandar nak makan-makan..Mentang-mentang jumaat cuti kan, suka nak berjalan eh..Ingat nak makan yang ringan-ringan je, tetiba boleh pulak termasuk ke restoran ayam penyet ni..Restoran ni comel je..nasib tak ramai orang, pasal tempat duduk agak terhad. Restoran ayam penyet ni letaknya kat dalam Carrefour Batu Pahat.

Ada banyak pilihan menu, tapi nak gak try nasi ayam penyet ni..Bila makanan sampai kat meja, terus cakap dalam hati "eh, sikitnya nasi ni..tak cukup aku makan ni.."

Tapi lepas dah makan dengan begitu sopan santun, plus dah makan segala ulam-ulamnya, tempe la tahu la, terus rasa kenyang dan bersyukur sangat nasinya diberi memang sikit je..Kalau letak nasi lebih confirm tak abis, huhu.. Alhamdulillah, semua pun sedap belaka, ke aku memang lapar? Hehehe..




3 comments:

  1. Air sirap bandung tu seksi lg menggoda lah...hehe

    ReplyDelete
  2. ayam penyet makanan peberet mak dara mmg sedapp kan =)

    ReplyDelete
  3. hii salam kenal iya dari vira .. :)
    jangan lupa mapir keweb vira iya di http://www.rumahkiat.com/ vira mau berbagi pengalaman nih.:)
    wah bagus juga iya blog ka2 ... ^_^ good luck iya.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...