3.9.11

Sesuci...




Salam,

Aku belum nak letak lagi gambar raya..Nanti dulu eh, malam ni ke esok ke aku publish la..Kebanyakan kawan semua dah upload dalam fb dan blog, tapi aku pun tak upload lagi..Tunggu raya dah abis baru publish kan ok tak? Hehehe..

Ni je aku nak letak dulu..Gambar si budak cimonet ni..Alahai nampak suci je kan..Ni masa raya pertama haritu, setelah sakan beraya di melaka, so on the way nak balik beraya tu singgah la jap di salah sebuah masjid nak solat la kan..

Budak cimonet zara ni pun nak solat sama pulak..Dahlah dia takde telekung kecik..Belasah jelah aku bagi telekung besar, takde kain pun..Elok molek je dia ikut sembahyang..:) Dah ada sign la tu..Pasni ibu belikan adik telekung kecik guna duit raya adik eh..Boleh kan? :)

Sekarang aku ada kat KL beraya umah abang-abang ipar tapi nak balik Johor lepas tengahari nanti..Harap jalan semua clear la kan..Hai, jap je dah ari sabtu..lusa dah naik kerja dah??

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...