30.9.11

Takde kawan

Hari ni nampaknya aku takde geng la. Pagi ni je hampir kesemua kawan-kawan termasuklah bos aku semuanya terlibat dengan Kursus Team Building di Pulau Sibu.

Aku tak pergi. Asalnya memang nama tak tersenarai pun. Takperlah, tak kisah. Keduanya aku rasa tak boleh pergi pasal mrhubby ada aktiviti pertandingan rugbi sekolah hari esok dan ahad, dari pagi sampai petang. Anak-anak sapa nak jaga, takkan nak bagi kat parents aku yang dah tentu-tentu sibuk nak buat persiapan untuk wedding adik aku minggu depan.

Confirm aku boring ni..Takpelah buat jelah kerja seadanya, :)

Oh yea, aku semalam tertarik dengan post ni dalam fan page fb Ustaz Zamri;


So, bagi mereka-mereka yang merokok..silalah renung-renungkan yea..Aku memang tak boleh bau asap rokok, cepat pening kepala, huhu...

4 comments:

  1. umi sgt2 tak suke ngan bau asap rokok..mencik sgt sbb dia wat umi sakit tekak ngan kepala huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. tak best hari ini esok dan lusa sbb SRD pun terlibat dengan team building ni...huwaaaa

    SRD merokok, kuat! Tak tahulah bila nak berhenti...huhu

    ReplyDelete
  3. Ade satu words kt fb saya rasa best psl smoking habit ni.. 'Saya tak kisah anda merokok tapi sila telan asapnya'..something like that. Hilarous but TRUE!

    ReplyDelete
  4. ;) bagus untuk perokok teger nih..print bg sorang 1 yg degil kat opis sy nih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...