24.10.11

Cakoi dan kaya

Korang pernah makan cakoi? Ala kalau kat pasar malam tu ada jual kan..Aku suka jugak cakoi ni. Semalam adik aku kat bangi tu belilah cakoi  kat pasar tani. So pertama kalinya aku agak terkejut cakoi nya pendek dan comel-comel gitu. Selalu cakoi panjang-panjang, tapi walaupun pendek rasa sedap jugak.

Menambahkan lagi terkejut cakoi tu dimakan dengan kaya..Iyer kaya ye. Memang lainlah dengan yang aku selalu makan dengan sos kan.

Korang biasa makan tak? Makan dengan apa ye?


# Mengharapkan dan berdoa agar Amy dari blog Sinar Raudah akan kembali sihat seperti biasa..#

2 comments:

  1. x penah lagi jumpa cakoi yg camni.. kiut miut jer.. hiks..

    ReplyDelete
  2. cakoi makan ngn susu pekat lagi best :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...