1.10.11

Yeay, hari sabtu!

Yeay, hari ni hari cuti, kejap je 1 Oktober dah..

Dan aku agak busy mengemas lagi..Tak percaya ke? Kena percaya..Dan mrhubby pun sibuk di padang kerana ada perlawanan rugbi, maka aku jadi pompuan yang baik di rumah, :)..

Siapa tak suka cuti kan? Cuba cakap? Ada yang tak suka ke? Tipulah kalau ada yang tak suka cuti kan..

So aktiviti hari ni mengemas dan memasak jelah. Rutin kerja perempuan kan..

Nah, sesambil korang mengemas dan memasak tu silalah layan video dua orang budak yang ligat ni..Video ni dirakam waktu diaorang sakit, tapi serupa je macam tak sakit..

video

5 comments:

  1. sakit ke tu? ke mama dia yang suruh berlakon depan kamera???...hihi

    ReplyDelete
  2. Kakak dah berkali-kali tak boleh komen di sini tau. Geraaammmm dgn blogspot tau. Dari yg melukis atuk sampai semalam tak dapat. Hari ini macam ok...

    Kemas-masak-makan-kemas...hahaha.... kakak kerja half-day pukul 12 nanti baliklah.:)

    ReplyDelete
  3. mesti ponek mengemas rumah tu kan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...