8.6.11

Ada orang baik hati buat murtabak maggi

Salam,

Lambat update hari ni. Ada kursus buat claim pagi tadi. Nasib baik setengah hari je kot. So kursus tadi cuma ada makan pagi je. By the way, aku tak dapat nak puasa dari isnin hari tu sampai lah ke hari ni..Insyaallah kalau takde aral, esok kembali berpuasa..mudah-mudahan dipermudahkan.

Tengahari takde disediakan makanan so perut dah meragam lapar. Tiba-tiba ada orang yang baik hati bagitau dia buat murtabak hari ni..Wah kagum tetiba.

Balik rumah...semua dah siap sedia. Terima kasih mrhubby yang baik hati. Memang patut pun buat cam gini, hari-hari pun takper, tapi menu berlainan la..hahaha, dengki kat dia, tak salah kan layan bini pasal dia tak kerja..Bukan buat susah pun, murtabak maggi je, tapi dia ada effort nak buat ni. Aku pun tak pernah buat okeh.


Aku susah nak bagi pujian..kalau jadi cikgu atau lecturer confirm anak murid tak suka kat aku pasal susah nak memuji..But for this, truely memang sedap dan tak muak..cukup rasa, tak terlebih masin atau tertawar ke apa ke...Thanks, :)

Aku tak kisah mrhubby nak masak-masak ke apa ke, aku suka je cuma satu jelah..DAPUR..tolong kasi bersih ye..ni aku belum check dapur lagi ni, haraplah semuanya ok..:)

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...