1.6.11

I wonder how, I wonder why...

Salam,

Oh no..what is going on? And what's wrong with my blog? Kenapa orang tak boleh komen kat blog aku? Aku siap try sendiri nak komen kat blog ni tapi still tak boleh.. Aiyaa..Stress ohh.. 

Aku cuba komen kat blog orang lain boleh la pulak..Please help me..Rindu nak baca komen orang walaupun tak seberapa pun orang nak komen kat sini..

Takper, sat lagi ni aku cuba godeh2 apa yang perlu ok..Tekanan la..

# Aku terpaksa tukar layout sebab nak pastikan orang boleh bagi komen..dah boleh ke tidak?
 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sdah bleh komen akshirnya ek..aku pun ikut cara ko, try tukar template...

    ReplyDelete
  3. yeay..thank you..akhirnya baru boleh tarik nafas lega..jap lagi aku masukkan ko dalam bloglist aku yea..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...