13.6.11

Hari Keluarga UTHM (i)

Salam,

Pagi datang dengan semangat berkobar-kobar hanya kerana IPAD..hehehe. Konon perasan bertuah tapi tak bertuah pun..Yea, ni orang datang mau bersukan tapi aku boleh pakai jeans yea, macam nak pergi makan angin mahupun bershopping..Pagi tu sebenarnya dah pakai track pun, tapi mrhubby boleh kata, kenapa nak pakai track? Aku cakaplah ni kan hari keluarga, ada senam-senam..dia kata pakai jeans sudah..huhu..maka aku menurut perintah..:)

Zarif sorang je yang memang lengkap pakai baju sukan pasal dia masuk pertandingan. Alhamdulillah bila besar ni zarif dah boleh join pertandingan. Masa dia kecik-kecik dulu, memang pemalu sangat. Lepas tu siap nangis lagi kalau campur dengan orang yang dia tak kenal. Tapi sejak dia sekolah, dah pandai bergaul, rasa senang hati bila dah boleh join pertandingan walaupun bercampur dengan budak yang dia tak kenal..


 ada senamrobik di awal pagi

 tapi kami bersantai okeh..

 zarif nak senam tapi malu-malu..

 nengok beza peha aku ngan yana

 adik yang macam makan angin..

 ajak zarif senam jugak..

 sikit-sikit gerak pun oklah

ada larian tapi aku tak join..1.8 km tuh..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...