20.6.11

Sukan PASTI Peringkat Negeri Johor (ii)

adik kawan zarif 

siap pimpin tangan lagi

 ada zara kisah?

warm up..sebelum main game

 jumpa kumpulan pertama dari mana ntah, lupa lak

 ni jumpa team mana pun lupa

 ni jumpa team lain pulak

 yana memang penjaga budak yang sangat baik

zara main dengan sapa ntah..hehe

Salam,

Seawal pagi hari sabtu aku dah bangun menyiapkan diri dan juga anak-anak serta mrhubby. Pukul 6.50 pagi zarif tumpang keta kawan dia ke kluang (tapi sebenarnya satu team bola naik keta cikgu dia..). Mrhubby pulak tumpang kawan menuju ke maktab perguruan untuk majlis anugerah khidmat cemerlang dia tu.

So pukul 7.20 aku, adik aku yana dan zara bertolak la ke kluang. Sampai stadium kluang sebelum pukul 8.00 pagi. Kira hebat jugaklah. Kamilah antara manusia terawal yang sampai ok. So, make it short lepas majlis berarak, perasmian dll, game start agak lambat lebih kurang pukul 10 lebih..Time tu matahari dah terik dah..

Actually time game berlangsung, aku macam sentap sikit, ada lah peristiwa berlaku yang buat aku rasa bengang dan bengkek je..Tapi sebab taknak mengaibkan sesiapa, maka kita lupakan jelah perkara yang dah berlaku.

Dalam pukul 12 lebih, mrhubby call cakap majlis dia dah tamat dan dia nak nengok sangat zarif main bola. So, waktu game berhenti rehat dalam pukul 1.30 tu untuk solat zuhur, aku, yana dan zara yang dah tertido tu terus pecut balik rumah kat parit raja amik mrhubby yang dah sedia tunggu kat rumah..Hebat tak hebat aku? Aku memang sangat perlukan mrhubby untuk bagi sokongan pada zarif..Lain feel dia kalau ada ayah kat padang memberi sokongan pada anak..

Truely aku sangat beruntung yana tengah cuti 4 bulan ni. Dapatlah dia tolong aku nengok-nengokkan zarif dan zara..Thanks a lot yana, jasamu sangat besar ok..:)

Yang buat aku bertambah bengang, time kat sini pulak bateri kamera buat hal, aku terpaksa bergantung pakai kamera phone dengan bateri yang dah agak nyawa-nyawa ikan..Sakit jiwa, but overall semua ok..

Nanti aku sambung lagi ok..:)

4 comments:

  1. hihi..betul betul kak, memang lain bila ada ayah. dulu zakiah main bola jaring tapi prestasi macam lalang. Bila ayah ada cikgu mesti puji hari ini zakiah main bagus..:)

    ReplyDelete
  2. teringat adik zakiah uddin bila tengok zarif ni..selalunya budak kecik suka kat budak besar yang chubby ni..:) mesti nak dok dekat je

    ReplyDelete
  3. seronok dapat support orang kat sekeliling kita kan...anak2, hubby...

    ReplyDelete
  4. zakiah-memang pun..kalau ada ayah rasa lebih seronok, agaknya budak kecik memang suka kat budak2 yang chubby ni kan?

    acik-sudah pasti suka dapat sokongan dari orang tersayang kan..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...