10.6.11

Bismillahirrahmanirrahim...

 shh..diam-diam, saya nak makan kuih ni...

 sampai terpejam-pejam mata nak makan ni..

 bismillah...ermm...

 lagi...

nie lah kuih seri muka kegemaran saya..

Salam,

Ini situasi petang semalam selepas mrhubby belikan aku kuih-kuih untuk dibuat berbuka puasa..Aku ok je, ada kuih ke takder ke tak kisah..Yang lebih-lebih ni ha..budak kecik ni..Menangis bersungguh-sungguh sebab nakkan kuih seri muka ni jer..Adoi, kecik-kecik dah pandai makan kuih cam ni eh..Tapi kan sebenarnya dia bantai makan pulut tu je pun...

# Teringat kat arwah mak mertua, pasal ni kuih kegemaran dia..Al-fatihah #

2 comments:

  1. wah sedapnya , dia makan kuih kegemaran aunty la... nak sikit boleh

    ReplyDelete
  2. mmg feveret anak2 aku jgak...hantu pulut smuanya..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...