2.6.11

Ibu ni, nak marah adik je..


Salam,

Mood aku ke laut sikit malam ni..huhu. Alhamdulillah puasa hari ini berjalan dengan lancar. Esok dah masuk 1 Rejab, insyaallah akan berpuasa lagi, harap semuanya dipermudahkan.

Kadang-kadang bila takde mood, anak akan jadi penghibur hati. Walaupun agak lincah dan nakal, tapi mereka tetap di hati aku. Lagi-lagi zara yang semakin petah sekarang ni. Semalam tiba-tiba je sarung tudung aku yang ada dalam keta ni, lepas tu dia cakap, "Ibu, nengok adik Nur Kasih.." Ala..so sweet..:)

Lagi satu gelagat dia sekarang yang aku tak boleh lupa, bila aku marah-marah dia, dia akan cakap, "Ibu ni, asik nak marah adik je.." Hehehe...Bila aku jawab, "Memang patut adik kena marah..nakal sangat ni.." Dia sambung lagi, "Cakap kat abah, ibu marah adik.."

Gelagat dan kepetahan dia tu, rasa macam geram tapi dalam masa yang sama rasa kelakar jugak..Hai, adik la adik..

2 comments:

  1. bebudak ni klau becakap, macam dah diajar2!geram....!

    ReplyDelete
  2. hihi..pandai no dia cakap "ibu ni asik marah adik je" kiki..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...