17.6.11

Aku pening, bila nak organize ni?


Salam,

See page desktop aku..tension ohh..Ntah bila la aku nak organize ni. Bukan takde masa, tapi bila nak buat je aku dah rasa serabut..Yang dalam folder ada lagi aku sorokkan segala dokumen, huhu. Aku terpaksa letak dulu sementara segala dokumen kat luar ni pasal ada yang penting-penting. Karang kalau aku sorokkan dalam folder, susah pulak nak cari..(alasan, padahal boleh je search kan?).


Ni lagi satu, sapa nak amik part time bersihkan aku punya email..Benci tau..Korang bayangkan aku jaga 2 bos, email masuk bukan sikit, belum sempat aku nengok yang satu, masuk lagi dua ke tiga ke, banyak sangat..yang bernombor semua tu aku tak bukak lagi tu..kadang tak sempat nak nengok. Aku nengok yang penting-penting je..

Rasa macam tak organize sangat. Patutnya kerja secretary ni kena organize kan tapi rasa serabut gila..Mungkin aku kena amik sehari tanpa diganggu untuk organize semua ni, yea? :) Nanti kalau dah cantik aku update dalam blog, hehehe..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...