6.6.11

Jejak di Muzium Kapal Melaka

Salam,

Uhh..mencabar betul perjalanan pergi ke Melaka hari tu. Senang kata, aku bertolak dari rumah pukul 9.30 pagi, sampai betul-betul kat Bandar Hilir pukul 12.30 tengahari tau..Haii, dah la sampai tu betul-betul matahari terik..Fuhh, berpeluh la segalanya..Tapi takper, kuharung je segalanya dengan rela..Parking jauh, kena berjalan kaki lagi..memang sumpah mencabar diri..Tapi tekad dan azam diri nak kurus dan kecikkan part-part yang tertentu, aku redah je, biarlah berpeluh segala, anggap je itu proses nak memecahkan lemak-lemak yang terkumpul di badan..hahaha.

Memula pergi la ke muzium kapal tu kan. Sebenarnya aku dah penah sampai ke sini, masa usia aku belasan tahun lagi, rasanya sekolah rendah dulu kot..tapi pernah la sampai kan..bukan zarif n zara je tak penah sampai, mrhubby pun tak penah jejak ke sini..alahai, siannya..Bayar tiket 3rm sorang untuk aku n mrhubby, zarif n zara free of charge, jimat duit.

Sori eh, takder gambar-gambar aku..Memang aku taknak diambil gambar yang selekeh je rasanya. Muka dah berminyak macam apa..Layan jelah muka 3 orang ni eh..Kitaorang pun tak duduk muzium kapal ni lama..

 bergambar di tengah-tengah panas membahang..

 gambar shaking lak, banyak sangat orang lalu lalang

 dah keluar balik..masih panas lagi

 nak jadi jack sparrow ke?

 eh, apa tu?

 kita tunjuk pulak situ..

 zara dah tahap kepanasan..

 tata kapal..

ha, teguk air..punyalah haus

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...